Sponsra oss som privatperson

Privatperson:
”Passiv sponsring” – Bonus till klubben och till dig själv vid inköp hos Granngården Norrtälje

Ridklubben Norrtälje Ryttare och Granngården Norrtälje har tecknat ett föreningsavtal. Det innebär att alla medlemmar kan bidra till klubben utan egen kostnad:

När du ansluter ditt medlemskap i Granngårdens kundklubb till Ridklubben Norrtälje Ryttare, så ger Granngården motsvarande 2% av ditt inköp som bonus till klubben! Du själv får så klart dina egna 2% medlemsbonus som vanligt på dina inköp också!

Länk till Granngårdens hemsida, läs om Kundklubben!

”Passiv sponsring” – Gräsroten

Om du brukar spela på Lotto eller andra spel på Svenska Spel kan du ansluta ditt spel till Gräsroten, och välja Ridklubben Norrtälje Ryttare.

Det är kostnadsfritt, och innebär att klubben samlar poäng, som sedan ligger till grund för sponsringspengar från Svenska Spel i oktober varje år.

Varje år får idrottsföreningar dela på 50 miljoner kronor!

”Passiv sponsring” – Sponsorhuset

Du kan även stödja Ridklubben Norrtälje Ryttare när du gör inköp i många butiker på nätet – handla genom Sponsorhuset, så spar du pengar till dig själv och sponsrar ridklubben på samma gång.

Bingolotto!

Genom att klicka på länken nedan kan du spela Bingolotto, och överskottet går till Ridklubben Norrtälje Ryttare!