Privatlektioner

• Passet är 40 minuter långt
  • Pris 595 kronor

Du lägger upp din privatlektion tillsammans med instruktören. Hoppning är tyvärr ej möjligt under privatlektion.

Om ni är 2 som vill rida tillsammans: Boka lektionen här, och maila till ridskolan@ridklubbennorrtäljeryttare.se och meddela att ni blir 2 ryttare samt namn på ryttare 2. Ni rider 40 minuter, och ni swishar in ytterligare 425 kronor för person 2 till klubbens swish 123 034 58 01 (kostnad för 2 personer 40 minuter är totalt 1 020 kronor).

För att delta i aktiviteter och rida på ridskolan (utöver barnridning och ponnyuteritt) ska du vara minst 7 år.

Kommer du med häst utifrån till vår anläggning? Läs mer här om hur vi jobbar med förebyggande smittskydd!

Villkor: Bokning gäller vald dag och tid. Vid förhinder sker ingen återbetalning, men du kan överlåta bokad plats till någon annan. Ångerrätt gäller ej. Det går bra att rida enstaka privatlektion utan att vara medlem, vill du rida mer krävs medlemskap.

Välj månad
Sök på ett datum
Exempel: 221008
Sök på en tid
Exempel:12.00-13.00
Filters Sort results
Reset Apply
Inga resultat hittades.Rensa filter och försöka igen?