Aktiv förening – försäljning av Klubbrabatten våren 2024

Ridklubben Norrtälje Ryttare – alla vi tillsammans!

Under vårterminen säljer vi Klubbrabatten!

(samordnare Therese Apelgren)

Som ett led i att hjälpa till med ekonomin och skapa engagemang i föreningen har vi beslutat oss för att starta upp lite försäljningar. Under vårterminen säljer vi Klubbrabatten!

Vi vill dra nytta av att vi är många medlemmar, och om så många som möjligt hjälps åt kan vi göra stor skillnad. All vinst går självklart till Ridklubben Norrtälje Ryttare.Det vore superbra om varje medlem/familj hjälper till med försäljningen, ju fler vi är desto mer tillbaka till klubben!

Lite info:

Nu i vår tänkte klubben sälja klubbrabatthäften för att få in lite pengar att t ex köpa nya schabrak, täcken eller annat som behövs till hästarna eller till verksamheten. Det är förstås frivilligt att sälja häften, men ju fler vi är som säljer desto mer pengar får klubben in och vem vet, kanske det t o m kan räcka till en ponny!!! Så häng med och sälj till släkt, vänner, grannar och bekanta. Alla bäckar små…

Vårens försäljning av Klubbrabatten gav en vinst på 24 800 kronor till klubben!!!

Härligt jobbat allihop, så värdefullt!

Och stort tack till Therese som hålit ihop försäljningen, peppat, fixat och trixat!