Anläggningsskiss Vigelsjö

GPS WGS84: N 59° 45.7558′, E 18° 40.3879′ DECIMAL: 59.7626, 18.6731

E18 FRÅN STOCKHOLMSHÅLLET
Vid infarten till Norrtälje (Campus Roslagen, Biltema med mera) håll svagt vänster i rondellen (tredje avfarten), väg 76 mot Gävle. Kör sedan rakt fram genom första rondellen. I andra rondellen sväng höger mot Vätö/Norrtälje C. I nästa rondell sväng höger mot Norrtälje C. Efter cirka 300 meter sväng höger, skyltat Camping, Ridklubb, Vigelsjö Gård. Kör till slutet av vägen, sväng vänster ner efter Lommarskolan.

VIA STOCKHOLMSVÄGEN GENOM NORRTÄLJE
Kör genom Norrtälje på Stockholmsvägen. Vid korsning (trafikljus) sväng vänster mot väg 76 Gävle. Efter cirka 800 meter sväng vänster, skyltat Camping, Ridklubb, Vigelsjö Gård. Kör till slutet av vägen, sväng vänster ner efter Lommarskolan.

VÄG 76 NORRIFRÅN
Vid infarten till Norrtälje, sväng vänster i rondellen mot Vätö/Norrtälje C. I nästa rondell sväng höger mot Norrtälje C. Efter cirka 300 meter sväng höger, skyltat Camping, Ridklubb, Vigelsjö Gård. Kör till slutet av vägen, sväng vänster ner efter Lommarskolan.